Informacja o wniosku w sprawie wydania decyzji środowiskowej dla przedsięwzięcia polegającego na zmianie sposobu użytkowania warsztatu samochodowego na stację demontażu pojazdów na terenie działek o nr ewid. 64/1 w Słubicach oraz 104 i 105 w Świecku.
Słubice, dnia 29 października 2012r.
IRO.6220.23.2012.KS
I N F O R M A C J A
Na podstawie art. 21 ust 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. Nr 98 poz. 1071 z 2000r. ze zm.), Burmistrz Słubic informuje, że w prowadzonym, publicznie dostępnym wykazie został umieszczony wniosek firmy AUTO POMOC Szkwarek Piotr z siedzibą w Słubicach przy ul. 1 Maja 32, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na zmianie sposobu użytkowania warsztatu samochodowego na stację demontażu pojazdów na terenie działek o nr ewid. 64/1 w Słubicach oraz 104 i 105 w Świecku z wykorzystaniem istniejących obiektów i infrastruktury.
Akta sprawy znajdują się w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział inwestycji, rozwoju obszarów wiejskich i ochrony środowiska – pokój nr 201 od poniedziałku do piątku w godz. 800-1600 lub telefonicznie pod numerem telefonu 095 737 20 31.
L.p.
1.
Numer wpisu
19340
2.
Zakres przedmiotowy wniosku
Realizacja przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na zmianie sposobu użytkowania warsztatu samochodowego na stację demontażu pojazdów na terenie działek o nr ewid. 64/1 w Słubicach oraz 104 i 105 w Świecku z wykorzystaniem istniejących obiektów i infrastruktury.
3.
Znak sprawy
IRO.6220.23.2012.KS
4.
Data złożenia
5 października 2012r.
5.
Dane wnioskodawcy (imię, nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres regon)
AUTI POMOC Szkwarek Piotr
ul. 1 Maja 32
69-100 Słubice
6.
Wyszczególnienie załączników do wniosku
1.Wniosek.
2.Raport oddziaływania na środowisko.
3.Zaświadczenie o utracie ważności miejscowego
planu zagospodarowania przestrzennego
4.Kopia mapy ewidencyjnej.
5.Wypis z rejestru gruntów
7.
Nazwa organu – adresata wniosku
Burmistrz Słubic
ul. Akademicka 1
69-100 Słubice
8.
Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, nr pokoju, nr tel. Kontaktowego)
Urząd Miejski w Słubicach
ul. Akademicka 1
Wydział inwestycji, rozwoju obszarów wiejskich i ochrony środowiska
II piętro, pokój 201
095 737 20 31
9.
Informacja o sposobie zakończenia postępowania (nr wpisu w wykazie decyzji lub postanowień
-
10.
Zastrzeżenia dotyczące udostępnienia informacji
-
11.
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.