Informacja o wniosku w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na ograniczeniu emisji gazów i pyłów do powietrza w wyniku zmiany technologii produkcji ciepła w ciepłowni przy ul. Folwarcznej w Słubicach.
IRO.6220.19.2012.KSSłubice, dnia 7 sierpnia 2012r.
I N F O R M A C J A
Na podstawie art. 21 ust 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. Nr 98 poz. 1071 z 2000r. ze zm.), Burmistrz Słubic informuje, że w prowadzonym, publicznie dostępnym wykazie został umieszczony wniosek Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Słubice Sp. z o.o. z siedzibą w Słubicach, przy ul. Folwarcznej 1b, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na ograniczeniu emisji gazów i pyłów do powietrza w wyniku zmiany technologii produkcji ciepła w ciepłowni przy ul. Folwarcznej w Słubicach.
Akta sprawy znajdują się w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział inwestycji, rozwoju obszarów wiejskich i ochrony środowiska – pokój nr 201 od poniedziałku do piątku w godz. 800-1600 lub telefonicznie pod numerem telefonu 095 737 20 31.
L.p.
1.
Numer wpisu
14012
2.
Zakres przedmiotowy wniosku
Realizacja przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na ograniczeniu emisji gazów i pyłów do powietrza w wyniku zmiany technologii produkcji ciepła w ciepłowni przy ul. Folwarcznej w Słubicach.
3.
Znak sprawy
IRO.6220.19.2012.KS
4.
Data złożenia
20 lipca 2012r.
5.
Dane wnioskodawcy (imię, nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres regon)
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Słubice Sp. z o.o.
ul. Folwarcznej 1b
69-100 Słubice
6.
Wyszczególnienie załączników do wniosku
Wniosek z kartą informacyjną przedsięwzięcia wraz z załącznikami
Kopia mapy ewidencyjnej.
7.
Nazwa organu – adresata wniosku
Burmistrz Słubic
ul. Akademicka 1
69-100 Słubice
8.
Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, nr pokoju, nr tel. Kontaktowego)
Urząd Miejski w Słubicach
ul. Akademicka 1
Wydział inwestycji, rozwoju obszarów wiejskich i ochrony środowiska
II piętro, pokój 201
095 737 20 31
9.
Informacja o sposobie zakończenia postępowania (nr wpisu w wykazie decyzji lub postanowień
-
10.
Zastrzeżenia dotyczące udostępnienia informacji
-
11.
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.