
WYKAZ REJESTRÓW PUBLICZNYCH I EWIDENCJI PROWADZONYCH W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUBICACH
Lp. |
Komórka organizacyjna prowadząca rejestr / ewidencje |
Nazwa rejestru / ewidencji |
Podstawa prawna prowadzenia rejestru / ewidencji |
Sposób i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrze / ewidencji |
1. |
Wydział Spraw Obywatelskich |
Zbiór meldunkowy |
ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych |
rozdz. 8b art. 44g – 44i ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych |
2. |
Wydział Spraw Obywatelskich |
Zbiór PESEL |
ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych |
rozdz. 8b art. 44g – 44i ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych |
3. |
Wydział Spraw Obywatelskich |
Ewidencja wydanych i unieważnionych dowodów osobistych |
|
rozdz. 8b art. 44g – 44i ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych |
4. |
Wydział Spraw Obywatelskich |
Stały rejestr wyborców |
Ordynacja wyborcza do Sejmu RP i do Senatu RP |
rozdz. 4 art. 11 ust. 11 |
5. |
Wydział Spraw Obywatelskich |
Spis wyborców |
Ordynacja wyborcza do Sejmu RP i do Senatu RP |
rozdz. 5 art. 27 ustawy - Ordynacja wyborcza do Sejmu RP i do Senatu RP |
6. |
Wydział Spraw Obywatelskich |
Ewidencja działalności gospodarczej |
Prawo działalności gospodarczej, |
dane jawne art. 7a ust. 2 ustawy Prawo działalności gospodarczej |
7. |
Wydział Spraw Obywatelskich |
Ewidencja pól biwakowych i innych obiektów świadczących usługi hotelarskie |
ustawa o usługach turystycznych |
dane jawne art. § 13 rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie |
8. |
Wydział Spraw Obywatelskich |
Centralny rejestr |
ustawa o samorządzie gminnym - instrukcja kancelaryjna |
art. 29 i art. 33 ustawy o ochronie danych osobowych |
9. |
Komórka Kontroli Wewnętrznej |
Książka kontroli. |
Zarządzenie nr 159/08 Kierownika Urzędu Miejskiego w Słubicach z dnia 31 grudnia 2008r. |
Na wniosek przez pracowników Komórki Kontroli Wewnętrznej |
10. |
Straż Miejska |
Ewidencja etatów |
Ustawa o strażach |
art. 9a ust.2 ustawy o strażach gminnych |
11. |
Straż Miejska |
Ewidencja wyposażenia |
Ustawa o strażach |
Art.9a ust.2 ustawy o strażach gminnych |
12. |
Straż Miejska |
Ewidencja wyników działań straży - elektroniczna |
Ustawa o strażach |
Art.9a ust. 2 ustawy o strażach gminnych |
13. |
Straż Miejska |
Ewidencja danych CEPiK -Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców |
Ustawa z dnia 20 czerwca 1997r |
art. 80c ust.1 pkt.10a ustawy Prawo o ruchu drogowym |
14. |
Wydział Finansowo-Księgowy |
Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty |
* ustawa o finansach publicznych |
* dane jawne |
15. |
Wydział Finansowo-Księgowy |
Wykaz osób prawnych i fizycznych, którym udzielono pomocy publicznej |
* ustawa o finansach publicznych |
* dane jawne |
16. |
Wydział Finansowo-Księgowy |
Rejestr środków trwałych |
* ustawa o rachunkowości |
* dane jawne |
17. |
Wydział Finansowo-Księgowy |
Ewidencja księgowości budżetowej jednostki samorządu terytorialnego |
* ustawa o rachunkowości |
* dane jawne |
18. |
Wydział Finansowo-Księgowy |
Ewidencja analityczna planowanych i wykonanych dochodów i wydatków budżetu jednostki samorządu terytorialnego |
* ustawa o rachunkowości |
* dane jawne |
19. |
Wydział Finansowo-Księgowy |
Rejestr sprzedaży VAT |
* ustawa o podatku od towarów i usług |
* dział VII ustawy Ordynacja podatkowa |
21. |
Wydział Finansowo-Księgowy |
Rejestr faktur VAT |
* ustawa o podatku od towarów i usług |
* dział VII ustawy Ordynacja podatkowa |
22. |
Wydział Finansowo-Księgowy |
Rejestry wymiarowe podatników, rejestry przypisów i odpisów podatków |
*ustawa - ordynacja podatkowa |
* art.. 29 i art.. 33 ustawy O ochronie danych osobowych * art.. 298 ustawy Ordynacja podatkowa |
23. |
Wydział Finansowo-Księgowy |
Rejestr zaświadczeń |
* rozporzadzenie MF w sprawie zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe będące aktem wykonawczym do ustawy Ordynacja Podatkowa |
* art.. 306a1 ustawy Ordynacja podatkowa |
24. |
Wydział Finansowo-Księgowy |
Ewidencja upomnień i tytułów wykonawczych |
* rozporządzenie MF w sprawie wykonywania niektórych przepisów ustawy O postepowaniu egzekucyjnym w administracji |
* dział VII ustawy Ordynacja podatkowa |
25. |
Wydział Administracyjny |
Akty Stanu Cywilnego |
Ustawa z dnia 29 września 1986r. - Prawo o aktach stanu cywilnego ( tekst jednolity Dz.U.z 2004r. Nr 161 poz.1688 ze zm.) |
Art.83 ustawy prawo o aktach stanu cywilnego |
26. |
Wydział Administracyjny |
Rejestr decyzji o zmianie imienia i nazwiska |
Ustawa z dnia 17 października2008r. o zmianie imienia i nazwiska (Dz.U. z dnia 12 grudnia 2008r. Nr 220 poz. 1414) |
Art. 13 ustawy o zmianie imienia i nazwiska |
27. |
samodzielne stanowisko ds. kadr |
rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictwa |
rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie Instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych |
art.29 i art. 33 ustawy o ochronie danych osobowych |
28. |
samodzielne stanowisko ds. kadr |
ewidencja akt osobowych |
Kodeks pracy |
art. 29 i art. 33 ustawy o ochronie danych osobowych |
29. |
samodzielne stanowisko ds. kadr |
ewidencja szkolonych |
rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie Instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych |
art. 29 i art. 33 ustawy o ochronie danych osobowych |
30. |
Wydział Administracyjny uchwał Rady Miejskiej |
uchwał Rady Miejskiej |
instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych § 21 ust.1 pkt.3 § 48 ust.1 pkt. 1-3 |
ustawa o dostępie do informacji publicznej art.2, art.4 ust. 1 pkt 1, art.9 ust.2, art.10-14 |
31. |
Wydział Administracyjny uchwał Rady Miejskiej |
aktów prawa miejscowego |
instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych § 21 ust.1 pkt.3 § 48 ust.1 pkt. 1-3 |
ustawa o dostępie do informacji publicznej art.2, art.4 ust. 1 pkt 1, art.9 ust.2, art.10-14 |
32. |
Wydział Administracyjny uchwał Rady Miejskiej |
zarządzeń Burmistrza Słubic |
instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych § 21 ust.1 pkt.3 § 48 ust.1 pkt. 1-3 |
ustawa o dostępie do informacji publicznej art.2, art.4 ust. 1 pkt 1, art.9 ust.2, art.10-14 |
33. |
Wydział Administracyjny uchwał Rady Miejskiej |
zarządzeń Kierownika Urzędu |
instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych § 21 ust.1 pkt.3 § 48 ust.1 pkt. 1-3 |
ustawa o dostępie do informacji publicznej art.2, art.4 ust. 1 pkt 1, art.9 ust.2, art.10-14 |
34. |
Wydział Administracyjny uchwał Rady Miejskiej |
wniosków i opinii komisji Rady Miejskiej |
instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych § 21 ust.1 pkt.3 § 48 ust.1 pkt. 1-3 |
ustawa o dostępie do informacji publicznej art.2, art.4 ust. 1 pkt 1, art.9 ust.2, art.10-14 |
35. |
Wydział Administracyjny uchwał Rady Miejskiej |
wniosków i interpelacji radnych Rady Miejskiej |
instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych § 21 ust.1 pkt.3 § 48 ust.1 pkt. 1-3 |
ustawa o dostępie do informacji publicznej art.2, art.4 ust. 1 pkt 1, art.9 ust.2, art.10-14 |
36. |
Biuro Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych |
Rejestr mężczyzn/kobiet objętych rejestracją na potrzeby kwalifikacji wojskowej |
ustawa o powszechnym obowiązku obrony RP |
Informacje prawnie chronione przez ustawę o ochronie danych osobowych |
37. |
Biuro Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych |
Lista stawiennictwa osób do kwalifikacji wojskowej |
ustawa o powszechnym obowiązku obrony RP |
§ 9. 1. rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Ministra Obrony Narodowej z dnia 23 listopada 2009 r. w sprawie kwalifikacji wojskowej Informacje prawnie chronione przez ustawę o ochronie danych osobowych |
38. |
Biuro Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych |
Rejestr wydawanych decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń |
ustawa o powszechnym obowiązku obrony RP |
Informacje prawnie chronione przez ustawę o ochronie danych osobowych |
39. |
Biuro Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych |
Rejestr poświadcz zeń bezpieczeństwa wydanych w Urzędzie Miejskim |
art. 26.1. i 48.1. ustawy o ochronie informacji niejawnych |
Informacje prawnie chronione przez ustawę o ochronie danych osobowych |
40. |
Biuro Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych |
Rejestr wypadków przy pracy |
art. 234 § 3. Kodeksu Pracy |
Informacje prawnie chronione przez ustawę o ochronie danych osobowych |
41. |
Wydział Gospodarki i Inwestycji |
rejestr wydanych decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach |
ustawa o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko |
dział II rozdział 1 art. 14 i 15 ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko |
42. |
Wydział Gospodarki i Inwestycji |
rejestr wniosków o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach |
ustawa o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko |
dział II rozdział 1 art. 14 i 15 ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko |
43. |
Wydział Gospodarki i Inwestycji |
rejestr raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko |
ustawa o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko |
dział II rozdział 1 art. 14 i 15 ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko |
44. |
Wydział Gospodarki i Inwestycji |
rejestr wniosków o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów |
ustawa o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko |
dział II rozdział 1 art. 14 i 15 ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko |
45. |
Wydział Gospodarki i Inwestycji |
rejestr zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów |
ustawa o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko |
dział II rozdział 1 art. 14 i 15 ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko |
46. |
Wydział Gospodarki i Inwestycji |
rejestr wniosków o wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów i nieczystości ciekłych |
ustawa o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko |
dział II rozdział 1 art. 14 i 15 ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko |
47. |
Wydział Gospodarki i Inwestycji |
rejestr zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów i nieczystości ciekłych |
ustawa o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko |
dział II rozdział 1 art. 14 i 15 ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko |
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Paweł Misztak |
Data utworzenia: | 2010-01-27 10:10:13 |
Wprowadził do systemu: | Paweł Misztak |
Data wprowadzenia: | 2010-01-27 10:10:46 |
Opublikował: | Paweł Misztak |
Data publikacji: | 2010-01-27 10:38:07 |
Ostatnia zmiana: | 2010-01-27 15:36:11 |
Ilość wyświetleń: | 10825 |