Na podstawie art. 21 ust 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm.), w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.), Burmistrz Słubic informuje, że w prowadzonym, publicznie dostępnym wykazie, został umieszczony wniosek firmy: MG GREEN ENERGY 73 Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Sadowej 27, 28-300 Jędrzejów, w imieniuktórej działa pełnomocnik Piotr Czajkowski, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „budowie elektrowni słonecznych Słubice wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach o nr ewid. nr 39/1 i 40/7 oraz na częściach działek o nr 40/10 i 36/7 w obrębie M. Słubice.”,
Akta sprawy znajdują się w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział ds. Komunalnych i Ochrony Środowiska – pokój nr 202 od poniedziałku do piątku w godz. 800-1600 lub telefonicznie pod numerem telefonu 95 737 20 32.
Sprawę prowadzi: Elżbieta Głębowska
Ewentualne wyjaśnienia można uzyskać pod numerem telefonu 95 737 2032, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu, tj. od 800 do 1600 lub bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział ds. komunalnych i ochrony środowiska – pokój nr 202
L.p.
1.
Numer wpisu
10645
2.
Zakres przedmiotowy wniosku
„budowa elektrowni słonecznych Słubice wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach o nr ewidencyjnych nr 39/1 i 40/7 oraz na częściach działek o nr 40/10 i 36/7 w obrębie M. Słubice.”,
3.
Znak sprawy
WKO.6220.14.2020.EG
4.
Data złożenia
17. 06. 2020r.
5.
Dane wnioskodawcy (imię, nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres regon)
MG GREEN ENERGY 73 Sp. z o.o.
ul. Sadowej 27,
28-300 Jędrzejów
- pełnomocnik Piotr Czajkowski
6.
Wyszczególnienie załączników do wniosku
Wniosek z kartą informacyjną przedsięwzięcia.
Kopia mapy ewidencyjnej.
Wypis z rejestru gruntów
Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
7.
Nazwa organu – adresata wniosku
Burmistrz Słubic
ul. Akademicka 1
69-100 Słubice
8.
Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, nr pokoju, nr tel. Kontaktowego)
Urząd Miejski w Słubicach
ul. Akademicka 1
Wydział ds. komunalnych i Ochrony Środowiska
II piętro, pokój 202
95 737 20 32
9.
Informacja o sposobie zakończenia postępowania (nr wpisu w wykazie decyzji lub postanowień
-
10.
Zastrzeżenia dotyczące udostępnienia informacji
-
11.
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.