Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Słubice

Kolorowy pasek

Informacja o przyznaniu dofinansowania Gminie Słubice na realizację zadania pn. "Demontaż, transport i unieszkodliwianie pokryć dachowych zawierających azbest z terenu Gminy Słubice w 2019 r."

Informacja o przyznaniu dofinansowania Gminie Słubice na realizację zadania pn.Demontaż, transport i unieszkodliwianie pokryć dachowych zawierających azbest z terenu Gminy Słubice w 2019 r.

 

Gmina Słubice informuje, że na podstawie złożonego wniosku do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze pn. „Demontaż, transport i unieszkodliwianie pokryć dachowych zawierających azbest z terenu Gminy Słubice w 2019 r.finansowanego w ramach Programu priorytetowego NFOŚiGW pn.: „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest” na lata 2019-2023, uzyskała dofinansowanie w formie dotacji w kwocie  28.873,52 zł ze środków NFOŚiGW  w Warszawie  i WFOŚiGW  w Zielonej Górze stanowiącej 100% kosztów kwalifikowanych zadania.

W trakcie realizacji zadania z terenu gminy w roku 2019 usunięto o łącznej masie 55,526 Mg wyrobów zawierających azbest.

Załączniki

informacja na strone (12.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Agata Kułaga
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Agata Kułaga
Data wprowadzenia:2019-12-16 12:39:30
Opublikował:Agata Kułaga
Data publikacji:2019-12-16 12:40:24
Ostatnia zmiana:2020-06-03 08:33:02
Ilość wyświetleń:166

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij